poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Prolog

   Te rody zawsze się nienawidziły.
   Były wrogami, nieprzyjaciółmi, rywalami.
   Herondale'owie... i my.
   Nieposkromieni, niepokonani, nieokiełznani - odwieczni wojownicy.
   Nie pozwalano nam poznać się, przyjaźnić, pokochać.
   Nienawiść mieliśmy we krwi.
   Jednak gdy spotkają się dwa serca, dwie dusze, dwie połówki...
   Ta historia nie powinna się zdarzyć.
   Była niczym przekleństwo, zło, które czai się wszędzie i które musimy zwalczać.
   Jestem Clary Morgenstern a to, co wam opowiem, zdarzyło mi się naprawdę.

29 komentarzy:

  1. U U U U U U U U U <3 Zapowiada się EXTRA <3! Już dodaję tego bloga do polecanych :**

    OdpowiedzUsuń
  2. Szuper!! Czekam na rozdział 1! ♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuudowny prolog!
    Czekam na 1 rozdział!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się świetnie. To będzie coś nowego. Zakazana miłość, nienawidzące się rody, tego jeszcze w Darach nie było, a przynajmniej nie czytałam. Z niecierpliwością czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  5. Supcio prolog! Chyba jeszcze nikt nie wymyślił takiego początku. Mnie się bardzo podoba. Oryginalny :D Mmm... Nienawiść dwóch rodów... Coś jak Romeo i Julia <3 Czekam na pierwszy rozdział :3

    OdpowiedzUsuń
  6. zapowiada się super
    czekam na rozdział 1 :)
    ps: zapraszam do mnie
    http://zazakretemas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaczyna się super ale mam nadzieje że nie zaniedbacie drugiego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale exsrea super!!!! Zarąbisty;) łał, potraficie mnie przytkać. Na serio;) czekam na 1 ROZDZIAŁ ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow! Taki inny pomysł. Już nie mogę się doczekać jak to rozwiniecie.
    Tysja

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaaaaaaa... Bosko <3 Już mi się podoba! Romeo i Julia? Czekam na 1 rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O kurde!!!
    Gdy przeczytałam pierwszą linijke prologu od razu pomyślałam, że jest suoer i nie moge się doczekać next'a!!!
    Aaaa dawaj nowy, s'il vous plait!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne!! Tego jeszcze nie było, bardzo ciekawy pomysł. Już nie mogę się doczekać 1 rozdziału!! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny początek. Trochę mi się to skojarzyło z Romeo i Julią. Nie ważne czekam na next :*:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Rety Rety Rety!!!!!
    Zapowiada się cudownie.
    Już mi gęsią skórkę zagwarantowałyście.
    Cała aż skacze z podniecenia i z oczekiwaniami czekam już na rozdział.
    Piszcie szybko...
    Całuje, pozdrawiam, czekam...

    OdpowiedzUsuń
  15. C U D O ! jak przeczytałam ten prolog to od razu pomyślałam ' to będzie wielkie dzieło' i na pewno się nie mylę ! Weny, i z utęsknieniem czekam na rdz1

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuje tu zakazana miłość. Już mi się podoba. Czekam na 1rozdział z niecierpliwością. Będę czytać. Weny życzę.♡☆♡♡☆☆

    OdpowiedzUsuń
  17. Boszko szupcio i nie wiem co jeszcze :3

    Anastazja

    OdpowiedzUsuń
  18. Genialny Prolog! Czekam na 1. rozdział!!!
    Dawajcie go szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy 1 rozdział ????? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och... Właściwie jest napisany już od dawna, ale... mama twierdzi, że dwa blogi to za dużo i z tym mam zaczekać do wakacji. No cóż, wciąż próbuję ją przekonać... =C Ale nie trać nadziei ;)
      Wera ;*

      Usuń
  20. Kiey next?
    Mam
    Nadzieje ze te opowiadanie nie skaczy sienkej Romę i Julia bo bede smutna

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapowiada się ciekawie. Czekam cierpliwie na next. Może wytrzymam do wakacji. 😁

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie się zapowiada, od razu motywuje do dalszego czytania

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny pralog ;)- Jula^^

    OdpowiedzUsuń